ECRK Białystok proponuje szkolenia zamknięte skierowane do członków rad pedagogicznych, a także spotkania szkoleniowe dla rodziców. Jeśli mają Państwo zapotrzebowanie na inny temat doskonalenia zawodowego, zapraszamy do kontaktu z biurem: 600 92 53 53, na pewno pomożemy!
A oto nasze propozycje dla rad pedagogicznych (szkolenia prowadzimy stacjonarnie i online, trwają 2,5 - 3 godziny zegarowe):
- Ocenianie uczniów w przepisach i w praktyce.
- Jak dostosować system oceniania dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi? NOWOŚĆ
- Uczeń w sytuacji kryzysowej.
- Bezpieczeństwo uczniów - obowiązki prawa, odpowiedzialność.
- Depresja u dzieci i młodzieży.
- Program doskonalenia kompetencji z zakresu wykorzystywania TIK na lekcjach przedmiotowych.
- Zmiany prawa oświatowego od 1 września 2023. Nowe zadania nauczycieli. NOWOŚĆ
- Jak radzić sobie ze stresem w pracy nauczyciela, wychowawcy, pedagoga, psychologa? Jak radzić sobie z wypaleniem zawodowym? NOWOŚĆ
- Superwizja jako narzędzie radzenia sobie z trudnościami zawodowymi i wypaleniem. NOWOŚĆ
- Asertywny nauczyciel, asertywny uczeń.
- Aktywny przedszkolak czyli jak projektować optymalną przestrzeń rozwojową dziecka. NOWOŚĆ
- Dokumentowanie pracy własnej nauczyciela do formułowania oceny jego pracy. NOWOŚĆ
- Edukacja włączająca jako edukacja wysokiej jakości.
- Ewaluacja efektywności pracy nauczyciela z wykorzystaniem zasad pomiaru dydaktycznego.
- Ewaluacja pracy własnej nauczyciela - obszary, techniki, formułowanie wniosków do doskonalenia pracy własnej.
- Funkcja oceny szkolnej. Zasady prawidłowego oceniania osiągnięć i zachowania uczniów.
- Innowacyjne metody i narzędzia w pracy nauczyciela.
- Jak oceniać, by proces uczenia był efektywny. NOWOŚĆ
- Jak radzić sobie z trudnymi i niepożądanymi zachowaniami uczniów? NOWOŚĆ
- Jak planować i organizować pracę z uczniami ze spe – IPET, WOPFU oraz pomoc psychologiczno-pedagogiczną. NOWOŚĆ
- Jak planować i organizować wczesne wspomaganie rozwoju dzieci. Jak planować i organizować wczesne wspomaganie rozwoju dzieci. NOWOŚĆ
- Jak pracować z pokoleniem Z?
- Jak pracować z lękiem strachem i wycofaniem u uczniów?
- Jak pracować z oporem wychowanków i wychowawców?
- Kompetencje kluczowe w praktyce szkolnej.
- Konflikty i sytuacje trudne w szkole. NOWOŚĆ
- Konstrukcja statutu szkoły. Zasady opracowania statutu / nowelizacji statutu.
- Kontrola zarządcza w szkole - na czym polega i dlaczego dotyczy wszystkich pracowników szkoły?
- Metoda eksperymentu - warsztaty.
- Metoda projektu - warsztaty.
- Mobbing w miejscu pracy – przeciwdziałanie i rozwiązywanie konfliktów.
- Mutyzm wybiórczy. Jak pomóc dzieciom, które cierpią w milczeniu? NOWOŚĆ
- Nauczyciel – wychowawca.
- Neurodydaktyka w procesie uczenia się-nauczania.
- Nowe technologie w nauczaniu - jak roztropnie z nich korzystać?
- Nowoczesny nauczyciel - korzystanie z nowoczesnych technologii.
- Ocena pracy nauczyciela - zasady, kryteria, regulamin oceny.
- Ocenianie kształtujące.
- Ochrona danych osobowych w placówce oświatowej zgodnie z RODO.
- Odporność psychiczna w pracy nauczyciela, z uwzględnieniem narzędzi wsparcia dla uczniów. NOWOŚĆ
- Odpowiedzialność prawna nauczycieli.
- Organizacja kształcenia, wychowania i opieki uczniom niepełnosprawnym.
- Organizacja nauczania zdalnego i hybrydowego.
- Organizacja pracy własnej nauczyciela – plany pracy, badań edukacyjnych, etc.
- Osobowość nauczyciela - jak wpływa na ucznia?
- Oswoić technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK) w szkole.
- Planowanie pracy nauczyciela.
- Postępowanie nauczycieli w sytuacjach kryzysowych (zdarzenia losowe, akty terroryzmu, itp.).
- Praca z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym, niedostosowanym społecznie, sprawiającym trudności wychowawcze
w szkole, placówce. NOWOŚĆ
- Pozwól mi rozkwitnąć, czyli co nauczyciele powinni wiedzieć o integracji sensorycznej, by optymalnie wspierać dzieci w rozwoju. NOWOŚĆ
- Praca zespołowa nauczycieli – organizacja, dokumentowanie, obszary współpracy.
- Pragmatyka zawodowa nauczycieli. Regulacje stosunku pracy w okresie przejściowym.
- Projekt edukacyjny – spowszedniały czy nieznany?
- Prowadzenie efektywnych zebrań.
- Radzenie z agresją uczniów.
- Rola Rady Pedagogicznej w tworzeniu i wdrażaniu systemu zapewniania jakości.
- Rozmowy z rodzicami.
- Skuteczna komunikacja i współpraca z uczniami oraz rozwiązywanie konfliktów.
- Sposoby dokumentowania wyników nadzoru pedagogicznego w celu dokonania oceny pracy nauczycieli. Regulamin oceny pracy nauczyciela.
- Sposoby reagowania w sytuacjach konfliktowych z uczniem i rodzicem.
- Sztuka efektywnego nauczania.
- Uczniowie z ADHD.
- Uczniowie z szerokim spektrum autyzmu w przedszkolu / szkole.
- Uczeń zdolny w szkole.
- Uprawnienia i obowiązki Rady Pedagogicznej.
- Webquest - warsztaty.
- Wykorzystywanie techniki EWD do analizy wyników egzaminów zewnętrznych.
- Wypalenie zawodowe.
- Zadania i obowiązki nauczycieli na podstawie nowych przepisów oświatowych i Kp.
- Zasady opracowywania testów szkolnych. Pomiar dydaktyczny. Analiza ilościowa i jakościowa wyników badań osiągnięć uczniów.
- Zasady organizacji i świadczenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej po zmianach prawa.
- Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży – profilaktyka i wsparcie w kryzysach. NOWOŚĆ
Zgłoszenia na szkolenie można dokonać poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się z lewej strony.
Tematyka spotkań online dla rodziców (czas trwania 45 - 60 minut):
- „Nie” z miłości czyli jak stawiać granice by wspierać rozwój dziecka.
- Rodzice, potrzebuję Waszej obecności czyli jak projektować przestrzeń rozwojową dziecka.
- Pozwólcie mi rozkwitać czyli jak optymalnie wspomagać rozwój sensoryczny dziecka.
- Jak rzeźbić mózg dziecka, by jego rozwój poznawczy przebiegał optymalnie.
- Cztery kroki do porozumienia czyli jak efektywnie komunikować się z dzieckiem.
- Jak na co dzień kształtować kompetencje komunikacyjne dziecka.
- Sytuacje trudne wychowawczo – co mogą zrobić rodzice, a czego robić nie powinni.
- A co jeśli dziecko funkcjonuje inaczej czyli co robić, gdy coś niepokoi rodziców w rozwoju dziecka.
- A co jeśli moje dziecko jest dzieckiem z autyzmem.
- A co jeśli moje dziecko jest dzieckiem z mutyzmem wybiórczym.
- A co jeśli moje dziecko jest dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną/ruchową.
- A co jeśli moje dziecko jest dzieckiem z zaburzeniami opozycyjno-buntowniczymi / zaburzeniami zachowania.
- A co jeśli moje dziecko jest dzieckiem z ADHD.
- A co jeśli moje dziecko jest dzieckiem z afazją.
- A co jeśli moje dziecko jest dzieckiem z zaburzeniami procesów integracji sensorycznej.
- A co jeśli moje dziecko jest dzieckiem zalęknionym.
Cenę za szkolenie ustalamy indywidualnie. Zapraszamy do konatktu: 600 92 53 53.
ECRK Białystok