Cel główny:
Uczestnicy wiedzą, jak projektować przestrzeń rozwojową dzieci w wieku przedszkolnym, by dbać o optymalny rozwój ruchowy, poznawczy, emocjonalny, społeczny
Cele szczegółowe:
Uczestnicy
- dowiedzą się, czego potrzebuje dziecko, by prawidłowo się rozwijać w sferach: ruchowej, poznawczej, emocjonalnej, społecznej
- zdobędą niezbędne do planowania i organizowania codziennej pracy informacje na temat procesów neurorozwojowych dzieci w wieku przedszkolnym
- poznają strategie wpierania rozwoju zgodne z naturalnymi potrzebami przedszkolaka
- będą potrafili zaplanować i zorganizować przestrzeń rozwojową w przedszkolu w oparciu o wiedzę na temat naturalnych procesów uczenia się
Szkolenie prowadzi: dr Adriana Kloskowska - doktor nauk humanistycznych, nauczyciel dyplomowany, wykładowca akademicki, autor licznych publikacji, doświadczony edukator. Swoje doświdczenie czerpie z jednej strony pracując w szkole, pełniąc funkcje: nauczyciela języka polskiego, oligofrenopedagoga, specjalisty wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i edukacji osób z autyzmem, terapeuty integracji sensorycznej, doradcy zawodowego i wychowawcy, z drugiej jako dyrektor, diagnosta i terapeuta neurorozwojowy, coach w Specjalistycznym Centrum Neurorozwojowym w Grudziądzu. Jest członekiem Rady Naukowej Stowarzyszenia Terapeutów Neurorozwojowych.Ukończyła kurs zarządzania oświatą, kursy trenerskie i liczne studia podyplomowe: Oligofrenopedagogika, Wczesne wspomaganie rozwoju i wczesna interwencja, Wspomaganie rozwoju i edukacja uczniów z autyzmem, Nauczanie języka polskiego jako obcego, Job coaching – doradztwo zawodowe, doradztwo edukacyjne, coaching kariery.