Zapraszamy na szkolenia dotyczące udzialenia zamówień publicznych do kwoty 130 tyś. zł., które odbędą się w dniach 4 i 5 lutego.
Nowe przepisy dotyczące prowadzenia zamówień publicznych już obowiązują. Spod rządów ustawy Prawo Zamówień Publicznych wyłączone zostały zamówienia o wartości do 130 tyś PLN (tzw. małe zamówienia). Jak zatem prawidłowo dokonywać zamówień towarów, usług do tej kwoty? Zapraszamy Państwa Dyrektorów i pracowników szkół i placówek oświatowych, którzy na co dzień zajmują się „małymi” zamówieniami publicznymi, do udziału w jednodniowym szkoleniu w formie webinarium, w trakcie którego pokażemy jak efektywnie i bezpiecznie udzielać zamówień po zmianach prawa, pokażemy praktyczne aspekty udzielania zamówień i wskażemy jak najlepiej napisać/ dostosować do własnych potrzeb wewnętrzne regulaminy zamówień do kwoty 130 tyś PLN.
Proponowane webinarium pozwoli:
- poznać aktualne regulacje związane z systemem zamówień publicznych do kwoty 130 tyś PLN.
- podnieść umiejętności związane z prawidłowym przeprowadzeniem procedury zamówieniowej.
- wprowadzić wewnętrzne regulacje dotyczące zamówień poniżej 130 tyś PLN.
- dokonać należytej sprawozdawczości z zamówień publicznych,
- poznać dobrą praktykę oraz przykłady najczęściej popełnianych błędów przez zamawiających.
- dowiedzieć się jak spełnić planowany obowiązek upubliczniania informacji o udzieleniu zamówienia o wartości powyżej 10 tys. zł.