Szanowni Państwo,
Jakość edukacji szkolnej stanowi obecnie jeden z priorytetów polityki oświatowej państwa. Zadanie zapewnienia wysokiej jakości pracy szkoły w trudnym czasie reformy systemu oświaty spoczywa na barkach dyrektora szkoły, wiąże się m.in. ze sprawowanym nadzorem pedaagogicznym i znajduje odzwierciedlenie w kryteriach oceny jego pracy.
Aby skutecznie wdrażać projakościowe działania szkoły należy: umiejętnie diagnozować wyzwania, wyznaczać cele, projektować i wprowadzać wewnątszkolne procesy, budować relacje z wewnętrznym i zewnętrznym otoczeniem szkoły, kreować silne, konsekwentne, projakościowe przywództwo oraz ewaluować efekty działań zgodnie z określonymi celami oraz przyjętym systemem wartości.
Jak to zrobić?
Mamy przyjemność zaprosić Państwa na 1-dniowe spotkanie, na którym zaprezentujemy skuteczne modele zarządzania jakością pracy szkoły. Przedstawimy także zasady dokonywania diagnozy, wskazywania obszarów do doskonalenia, wyznaczania celów oraz dokumentowania projakościowych działań dyrektora (ważne w kontekście oceny pracy dyrektora).
UCZESTNICY SZKOLENIA OTRZYMAJĄ ZESTAW MATERIAŁÓW PISEMNYCH (ponad 200 stron) W FORMIE SKRYPTU i WERSJĘ ELEKTRONICZNĄ do wykorzystania w swojej placówce. KAŻDY UCZESTNIK SZKOLENIA OTRZYMA ZAŚWIADCZENIE POŚWIADCZAJĄCE UDZIAŁ W SZKOLENIU.
Szkolenie poprowadzi:
Magdalena Bogusławska - menedżer oświaty, eduktor, trener. Pełniła funckję dyrektora Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych - zajmując się na szeroką skalę doskonaleniem zawodowym dyrektorów szkół i nauczycieli, a także - dyrektora podległego MEN Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą. Obszarami jej szczególnych zainteresowań są: zarządzanie jakością, zagadnienia przywództwa, wdrażanie zmiany oraz problematyka uczniowskiej aktywności i nowoczesne technologie w procesie uczenia się–nauczania. Autorka wiele publikacji z dziedziny edukacji, lubiany wykładowca.